Procedura Zamówień

  1. Niniejsza platforma stanowi pomoc w wyborze towaru, a złożone w ten sposób zamówienie nie jest formą zawarcia umowy handlowej.
  2. Platforma przeznaczona jest tylko i wyłącznie dla podmiotów gospodarczych.
  3. Po zarejestrowaniu się podmiotu, firma Dynamic Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Pelplińskiej 29 dokonuje weryfikacji danych i zatwierdza klienta umożliwiając tym samym możliwość składnia przez niego zamówień.
  4. Po zalogowaniu i potwierdzeniu danych, klient będzie miał przypisane do swojego konta wcześniej ustalone warunki handlowe (ewentualny rabat, termin płatności).
  5. Klient, który posiada w ustalonych warunkach handlowych rabat po zalogowaniu się będzie widział jego wysokość, a widoczne ceny będą pomniejszone o jego wartość. 
  6. Na podstawie ilości oraz rodzaju asortymentu wybranego za pośrednictwem platformy zamówień firma Dynamic Sp. z o.o. wystawi fakturę VAT.
  7. Firma Dynamic Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do korekty ilości oraz rodzaju asortymentu, konsultując to wcześniej z zamawiającym.
  8. Klient ma możliwość dokonania zmian dotyczących zamówionego towaru, kontaktując się telefonicznie lub przez pocztę e-mail z firmą Dynamic Sp. z o.o.
  9. Złożone zamówienia realizujemy w terminie do 3 dni roboczych.
  10. Występują następujące możliwości otrzymania towaru: odbiór osobisty; wysyłka firmą kurierską DPD na koszt firmy Dynamic Sp. o.o. przy dokonaniu jednorazowego zakupu powyżej 500 złotych netto; wysyłka kurierska na koszt kupującego przy dokonaniu zakupu poniżej 500 złotych netto firmą kurierską DPD lub dowolnie wybranym przez niego przewoźnikiem.
  11. Odbiór zamówień z magazynu odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
  12. W przypadku gdy adres dostawy będzie inny niż dane rejestracyjne firmy należy podać takie informacje w formularzu zamówienia korzystając z opcji „Inne dane wysyłkowe”.
  13. Jeśli Klient posiada kilka punktów sprzedaży wówczas niezbędne jest założenie osobnych kont do każdego z nich. Dany adres e-mailowy może zostać użyty tylko jeden raz do rejestracji na platformie, stąd konieczne jest użycie różnych adresów e-mailowych do zakładania kont dla poszczególnych punktów sprzedaży.
  14. Po złożeniu zamówienia klient będzię infromowany o statusie jego realizacji drogą e-mailową.
  15. Informacja dotycząca rozliczeń płatności na "Platformie do zamówień" nie jest wiążąca. Prosimy nie brać jej pod uwagę. Każdy klient jest rozliczany indywidualnie zgodnie z umową z firmą Dynamic Sp. z o.o. Informacji o rozliczeniach nie zamieszczamy na "Platformie do zamówień".